ایدئولوژی پنهان

ایدئولوژی پنهان

دست نوشته های ناپیوسته ی ن. بهبودیان
ایدئولوژی پنهان

ایدئولوژی پنهان

دست نوشته های ناپیوسته ی ن. بهبودیان

من کیستم؟!

... I going to evaluate myself



نظر سنجی:

دوستان، در صورت تمایل و لطفاً آنچه که در طی این مدت، از من شناخته اید را تیتر وار بیان فرمایید!

نظرات 11 + ارسال نظر
فرزانه یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 03:30 ب.ظ

ظاهرا آدرس رو اشتباه تایپ کردم. عذرخواهی میکنم
http://kereshmh.blogsky.com

فرزانه یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 03:29 ب.ظ

جناب بهبودیان دلم میخواد در این نظر سنجی شرکت کنم اما باید به من فرصت بدید تا بیشتر بخوانمتون.
لطفا مباحث خودشناسی استاد بهرام با عزت رو مطالعه بفرمایید. ایمان دارم همسو با روحیات شماست.
http://kereshmh.blogs.com
درود بر شما دوست والااندیش و هنرمند.

برقرار باشید...
ممنونم بابت لینک "مبحث خودشناسی"
در اولین فرصت، بازدید خواهم داشت

شنگین کلک دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 01:06 ق.ظ http://hamsadehha.blogsky.com

سلام بر تو ای که خیلی نمی شناسمت
شاید سوال این پست چندان به من مربوط نباشد چون مدت مدیدی از آشنایی ما نگذشته . اما به خودم اجازه دادم در حد همین مختصر چیزی بنویسم . گرچه گمان من این است که پرسشگر این سوال بیش از آنچه از پاسخ های مخاطبین به دنبال شناخت خویش باشد به دنبال شناخت مخاطبینش بوده است . درهر حال آنچه از نیما می دانم این است که مرا هراز گاهی بدین جا می کشاند به دنبال دستیابی به دید و منظری تازه بر آنچه شاید بارها دیده باشم . و اما حالا تو بگو شنگین کلک چگونه می بینی ؟

برادر خوبم..
در همین مدتی که فرمودید کوتاه بوده...همیشه با کلمات خود، و به عناوین مختلف بنده را غرق محبت سرشار خود ساخته اید..و مجموعه نظرات جناب عالی از حیث پختگی کلام، رتبه شاخصی دارد میان سایر دوستان.. در میان این وجوه تمایز، نکته ها آموختم از شما و برخی از داستانهای روایی شما که در جمع خوب دوستانتان مطرح شده بود.. همانطور که از نام انتخابی شما بر می آید خمیرمایه های شادابی و براده هایی از طنز در اثرات بر جای مانده از شما موج می زند..این خوب است چراکه انسان بدون ظرافت های گفتاری اینچنین، بعضا کسل می شود و شاید هم از خواندن ادامه متون منصرف گردد.
پا بر جا باشید.

اشک مهتاب جمعه 8 آبان 1394 ساعت 11:05 ق.ظ http://ehsasebinazir.blogsky.com

سلام مهربان..
اپم خوشحال میشم از نظرات خوبتون بهره مند بشم..

Sure

دختر بهمنی پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 12:12 ب.ظ http://dokhtarebahmani.blogsky.com

...
یه مرد آروم با قیافه ی جدی، توی کارش مصمم ،دوروبریاشو دوس داره خانواده براش مهمه... باوجود غرور مردونه ای که تو حرفاشه راحت میتونه بگه دوستت دارم به همسری که دلش بهش گرمه... یه مرد سی و خورده ای ساله که بیشتر به جای اینکه حرف بزنه به بچه هاش با عملش راهو نشون میده یه پدر که یه دوست خوبم هست... یه همسر که به وقتش با وجود جدی و شاید کم حرف بودنش انعطاف نشون میده وقتی که باید بیشتر از یه مرد باشه... زیاد مینویسه چون شاید کسی همسوی فکراش نیس ،تاییدش میکنن اما همسو نه! پیچیده مینویسه چون انگار تیزی منظور رو با پیچیده کردنش میخواد کم کنه در واقع دوست داره متفاوت بنویسه....
اهل دعوا نیست ،قویه اما روحیه اش صلح طلبه با این حال اهل دعوا نیست... اما وقتش که برسه خوب بلده از خودش و چیزایی که براش مهمه دفاع کنه...
یه مرد سی و خورده ای ساله که بیشتر از سن شناسنامه ایش زندگی کرده و تجربه... یه سختیای اونو زودتر پخته کرده...
به جای شور و نشاط یه آرامش و سکون همیشه ضمیمه ی صورت جدیشه...
کارشو دوس داره و منظمه ،هم کاراش و هم اتاقش...
صداقت دوستی مرام مردونگی درست بودن درست گفتن درست زندگی کردن براش مهمه... خوبیه کسیو فراموش نمیکنه... مثل همسفر شدن زنی که حالا هم کنارشه و میگه که مدیون خوبیاشه...
(با اشاره به متن رویای کرایه ای)، پدر خوبیه اما یه ترس مبهم از دختر دار شدن داره میترسه باورای غلط رویای کرایه ایشو اذیت کنن محدود کنن میترسه نتونه مواظبت کنه از روح و قلب دخترش... میترسه مسئولیت پدر یه دختر بودن اونقدر سنگین باشه که از عهده اش برنیاد...
ادب و احترام براش خیلی مهمه... و به احتمال زیاد محبوب دوستا و خانواده اشه و حتی توی محیط کاریم همه رو حرف و شخصیتش حساب میکنن...
دوس داره دنیا رو عوض کنه اما کم کم با درسایی که هرسنی به اون آدم میده کم کم به جای فکر به جنگ یه دنیا باور غلط و آدمای متعصب رفتن حالا فقط مینویسه تا شاید یه انقلاب فکری تویه سری آدم بوجود بیاره...
ذاتاً دوست داره حامی باشه و حمایت کنه...
احتمالاً برخلاف جدیتی که نشون میده احساسات هم براش مهمه و حتی میشه گفت احساساتیه ....

امیدوارم اگه جایی خطا گفتم به بزرگی خودتون ببخشید...
کامنت حوصله سربری شد اثرات خستگیه شرمنده...
شب بخیر....

با سلام، ..شاید یک تنه کار چندین و چند نظر دهنده را توامان انجام داده باشید..نمی دانم.. اما این را هم نمی دانم که آیا لایق آنهمه که گفته اید بوده ام یا خیر..
در مجموع بسیار سپاسگذارم از حسن نظر شما/ موفق باشید.

اشک مهتاب پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 11:09 ق.ظ http://ehsasebinazir.blogsky.com

مهربان...
دارای افکاری قوی...
تخیلات فوق العاده....
خلاق... البته بسیار بسیار خلاق...
هنرمند...
دست به قلم زیبایی دارید...
دارای افکاری نو...
و ایده های جدید و جالب...
ودر پایان استاد عزیز "دنیا"

سپاس بیکران دارم.
موفق باشید

نیما چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 10:28 ب.ظ http://From-sky.blogsky.com

راستش هنوز دارم راجع بهت فکر می کنم..

تصمیم جالبی گرفتی، گمون می کنم قصد داری با جمع بندی نظرات سایر دوستان، ببینی کجای کاری.. کی هستی.. یا اینکه اصلا توی این دنیا چی می خوای؛
این خیلی خوبه که انسان در بازخورد حاصله از دیدگاه سایرین بتونه خودش رو بسنجه ، ببینه.. ما برای درک کامل خودمون کم هستیم ..در املای بلندی که از قلم چندین و چند نفر دیگه حاصل شده، میشه خودت رو بهتر بشناسی.. بد هم نیست.. شاید من هم چنین نظرسنجی رو در وبلاگ خودم برپا کنم...
چیزی ازت یادم نیست نیما، تو بیشتر نوشتی تا اینکه بخوای حرفی رو خودت بیان کنی! اسمت رو می ذارم "دژ یک نفره" چون سخت میشه به اصل منظورت پی برد.

موفق باشی

سلام آقا نیما.
فکر نکنی نفهمیدما!! شما من هستید.
از اینکه گاهی سراغی از خودت می گیری ممنونم.
پیروز باشید

حامد داودی چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 01:15 ب.ظ

سپاس بر انسان های خوب آنانکه در اندیشه دیگران تصویر زیبا مینگارند...
تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند.
.........................................................................
درود به تو نیما عزیز.
پسر دایی گل ، همیشه فعال ، همیشه خاص و مهربان.
آرزوی بهترینها برای تو.
شاگرد شما حامد داودی

عزیزی حامد گلم،
بزرگوار، اندوخته های شما در خصوص دنیای طرح و هنر، الان به مرحله ای رسیده که قابل تدریسه.. .! و خوشحالم که به کارت و زمینه فعالیتت علاقه مندی و اگر این حقیر در انتخاب مسیر شما سهم کوچکی داشته ام، به خود می بالم.. شما خواستی پس موفق شدی !Good luck

ثریا چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 10:00 ق.ظ

مردی خلاق , مهربان , هنرمند و در عین حال گاهی سخت و نفوذناپذیر.... پکیجی از خصایص که من عاشقشم..

مرسی عزیزم.. .من هم عاشق شما هستم!

مداد کوچک سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 09:40 ب.ظ http://medadekuchak.blogsky.com

خواننده ی خاموش وبلاگتان بودم تا این که این اواخر به خاطر پست های تکان دهنده و قابل تاملتان خواستیم نیم نظری بنگاریم .
شما را مرد دیدیم با یک ایدئولوژی کاملا" شفاف
زنان را محترم می شمارید و عادلانه حرف می زنید
نگاهتان به مسایل به روز است ؛ نمایشگاه مجازی تان را خیلی پسندیدم ؛این خانه از آن جاهاییست که می توانی خستگی ات را همینجا بگذاری و بروی " حرف های ارامش بخش و موثری می زنید "
متفاوت و زیبا می نویسید / حرف بسیار است وقت اندک .

برقرار باشید و بر مدار

سپاس فراوان.

مرد میانسال سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 08:52 ب.ظ http://www.ansd.blogsky.com

سلام
آقا نیما برای من تو این مدتی که افتخار آشنایی با شما رو داشتم 4 تا میمی...
مهربون
مسئول
مودب
متفاوت
عزت زیاد...

بسیار ممنونم علی آقا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد