میهن خبر

اخبار,خبر های جدید,اخبار اقتصادی

میهن خبر

اخبار,خبر های جدید,اخبار اقتصادی

سئو و بهینه سازی سایت چیست ؟

اگر در فضای آنلاین فعالیت داشته باشید یا به موضوعات مرتبط با آن علاقمند باشید، مشابه چنین جملاتی را زیاد شنیده‌اید:

* شما باید روی سئو سایت سرمایه گذاری کنید. شما دیده نمی‌شوید. اگر در صفحه‌ی اول گوگل نباشید اصلاً حضور شما در فضای آنلاین بیهوده است.

* سایت … در جستجوی کلمات …،‌ در صفحه‌ی اول گوگل می‌آید؟ اینها همه کلاهبرداری و یک سری تکنیک است. اسم این تکنیک ها بهینه سازی وب سایت است.

* الگوریتم‌ها عوض شده. کافئین؟ نه! نه! پاندا نه! مرغ مگس خوار! کبوتر!

* اگر شرکت شما به ما … پول بدهد، ما می‌توانیم شما را به صفحه‌ی اول موتورهای جستجو بیاوریم. این منطقی‌ترین سرمایه گذاری شماست.

لغت سئو سایت به خوبی جای خود را در زبان فارسی باز کرده است. اگر با سرویس گوگل ترندز آشنا باشید،  شاید برایتان جالب باشد که ببینید واژه‌ی «سئو» با همین دیکته‌ی عجیب انگلیسی با رسم الخط فارسی، بیشتر از عبارتهای «موتورهای جستجو» یا «موتور جستجو» مورد توجه کاربران قرار دارد.

با توجه به کاربرد این مفهوم برای فعالان فضای آنلاین، مطلبی در مورد SEO برای کاربران عزیز سایت تهیه شده که در چند بخش، خدمت کاربران عزیز ارائه می‌گردد.

در لابه‌لای بحث‌هایمان در مورد بهینه سازی وب سایت ، نیازمند تعریف برخی مفاهیم و اصطلاحات خواهیم بود تا مطالب برای جامعه‌ی بیشتری از مخاطبان قابل درک باشد.

لغت SEO یا سئو، مخفف عبارت Search Engine Optimization است. شاید یک ترجمه مناسب برای سئو، «بهینه سازی برای موتورهای جستجو» باشد. سئو را به این صورت تعریف می‌کنند:

سئو، مجموعه‌ای از استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و تکنیک‌هاست که با هدف افزایش تعداد بازدیدکنندگان ارگانیک یک سایت از طریق کسب موقعیت بهتر در فهرست نتایج موتورهای جستجو، انجام می‌شود.

علت و درمان تیر کشیدن درد لگن تا انتهای پا چیست؟

علت و درمان تیر کشیدن درد لگن تا انتهای پا چیست؟

به نقل از انجمن ورزشی در ورزش درمانی :  وقتی که به کمر درد و پا درد دچار می‌شوید با متخصصین ما در کلینیک تخصصی درد دکتر فصیحی از طریق شماره ۰۲۱۸۸۰۰۶۳۰۲ تماس حاصل فرمایید. آن‌ها سطح آسیب‌دیدگی شما را از خفیف تا شدید ارزیابی کرده و به شما کمک می‌کنند تا بر این مشکل فائق آیید. انواع درد پا دردهای پا به گروه‌های زیر تقسیم می‌شوند: درد […]

به نقل از انجمن ورزشی در ورزش درمانی : 

h

وقتی که به کمر درد و پا درد دچار می‌شوید با متخصصین ما در کلینیک تخصصی درد دکتر فصیحی از طریق شماره ۰۲۱۸۸۰۰۶۳۰۲ تماس حاصل فرمایید. آن‌ها سطح آسیب‌دیدگی شما را از خفیف تا شدید ارزیابی کرده و به شما کمک می‌کنند تا بر این مشکل فائق آیید.

انواع درد پا

دردهای پا به گروه‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • درد در کل پا یا درد سیاتیک: علت این درد معمولاً عارضه‌هایی است که در مهره‌های ستون فقرات، نخاع یا بافت رپتروپریتونوال در قسمت کمر به وجود آمده است.
  • درد جزئی پا: درد جزئی پا تا بالای ران، زانو و مفصل مچ پا و همچنین پوست و بافت نرم میان مفصل کشیده می‌شود. درد در مفصل یا بین مفاصل یک درد سگمنتال است.  درد سگمنتال همچنین به عنوان درد جزئی پا نیز شناخته می‌شود.

علت ایجاد درد کلی پا یا درد سیاتیک

مفصل ران محل اتصال استخوان ران به استخوان لگن است. اساساً خود ران یک مفصل گوی حفره‌ای است. در ناحیه ران دو عصب مهم وجود دارد: عصب سیاتیک و عصب فیمورال.

  • تنگی فورامینال: عصب فیمورال انتقال دهنده احساس به ماهیچه‌های جلوی ران بوده که تا زیر زانو هم ادامه می‌یابد. قطع شدگی یا آسیب‌دیدگی این عصب می‌تواند باعث ایجاد درد در ران شود به طوری که این درد تا انتهای پا کشیده می‌شود. اعصاب کمری ستون فقرات از بین ستون فقرات و از بین کانال نخاعی عبور می‌کند. با تنگی فورامینال عصب‌هایی که از کانال نخاعی عبور می‌کنند در ناحیه کمر تحت فشار قرار می‌گیرند. فشار یا آسیب‌دیدگی مهره‌های ۳ و ۴ و ۵ یا مهره خاجی ۱۱ باعث ایجاد درد و ضعف در کل پا می‌شود. این درد، درد رادیکولار یا درد انتشاری هم شناخته می‌شود. این درد، شدید بوده و با سوزش و تیر کشیدن همراه است.
  • آسیب‌دیدگی عصب سیاتیک: عصب سیاتیک از ریشه اعصاب کمری L4 و L5 و همچنین ریشه عصب‌های خاجی S1 و S2 و S3 منشعب می‌شود. عصب سیاتیک انتقال دهنده احساس به عضلات ساق پا است. آسیب‌دیدگی عصب سیاتیک باعث ایجاد درد موسوم به درد سیاتیک می‌شود. دردهای پا که از آسیب‌دیدگی ریشه‌های عصبی L55 و L4 و S1 ایجاد می‌شوند به دردهای سیاتیک معروف هستند. آسیب ‌دیدگی عصب سیاتیک ممکن است به دلیل تصادفات رانندگی یا آسیب‌های در حین کار رخ دهد. زمین خوردن یا آسیب‌های ورزشی نیز می‌تواند باعث آسیب‌‌دیدگی عصب سیاتیک و ایجاد درد پا و درد سیاتیک شود که معمولاً با سوزن سوزن شدن، بی‌حسی و ضعف همراه  است.

h1

  • بیرون‌زدگی مهره کمر: بیرون‌زدگی مهره کمر باعث سوزش و فشار بر عصب‌های نخاعی ناحیه کمر می‌شود. فشار بر مهره سوم، چهارم و پنجم و عصب خاجی اول باعث ایجاد درد شدید در کل پا می‌شود که به آن درد سیاتیک می‌گویند. این درد معمولاً با بی‌حسی، ضعف و سوزن سوزنی شدن ساق پا همراه است.
  • فتق دیسک کمر: این درد مشابه درد ناشی از بیرون‌زدگی مهره کمر است.
  • تنگی کانال نخاعی: تنگی کانال نخاع باعث ایجاد سندرم دم اسب می‌شود. درد از نوع رادیکولار بوده و در تمام پا گسترش می‌یابد. این درد با بی‌حسی، ضعف، سوزن  سوزنی شدن، ایجاد اختلال در عملکرد مثانه (ادرار)، روده (مدفوع) و بی اختیاری در ادرار (نشت) همراه است.
  • متداول‌ترین درد غیرآرتروزی ران، عارضه‌های مربوط به ستون فقرات مانند پارگی دیسک یا آرتروز ستون فقرات است. در مراحل پیشرفته‌تر بیماری و اختلال، شما درد مزمنی  در ران خود احساس خواهید کرد که به سمت پشت پا کشیده می‌شود.
  • التهاب مفصل لگن که با سفت‌شدگی و درد اطراف مفصل همراه بوده و می‌تواند باعث گسترش درد تا پایین پا شود. در سندرم پیریفورمیس آسیب‌دیدگی عصب سیاتیک  باعث ایجاد درد سوزشی شدیدی در ناحیه باسن می‌شود که تا پایین پا کشیده می‌شود.

تشخیص

درد ایجاد شده در ران که به سمت پایین پا هم کشیده می‌شود دردی نیست که بتوان آن را تحمل کرد. این درد قابل درمان است و می‌تواند عملکرد پا را به طور کامل به حالت طبیعی خود باز گرداند. برای تشخیص صحیح از شما خواسته می‌شود تا به وسیله اشعه ایکس از ناحیه دردناک عکس بگیرید، اختلالات احساسی شما بررسی و ارزیابی می‌شود و انجام ام آر ای هم ممکن است توصیه شود. تشخیص صحیح بسیار مهم است بنابراین ارائه پاسخ‌های صحیح به پرسش‌هایی که پزشک از شما می‌کند از اهمیت زیادی برخوردار است. برخی از سئوالات که ممکن است پزشک از شما بپرسد عبارتند از:

  • در پنج سال گذشته چه عمل‌های جراحی روی بدن شما انجام شده است؟
  • آیا تا کنون در ناحیه ران خود عمل جراحی انجام داده‌اید؟
  • چه فعالیت‌های روزمره‌ای را که ممکن است باعث ایجاد این بیماری شوند انجام می‌دهید؟
  • آیا برای انجام کارهای مربوط به شغل خود مجبور به استفاده از لباس‌های تنگ هستید؟
  • آیا در خانواده شما افرادی هستند که سابقه ابتلا به آرتروز داشته باشند؟

روش‌های درمانی

سطح اول: داروهای ضدالتهابی

معمولاً متخصصین کنترل درد ما در ابتدا معاینات اولیه را انجام می‌دهند. در این مرحله می‌توانید از داروهای بدون نیاز به نسخه پزشک مثل ایپوبروفن استفاده کنید. این داروهای ضدالتهابی به کاهش برخی از دردها کمک می‌کنند. داروهای تجویزی دیگری نیز وجود دارد. تا زمانی که علائمی از ضعف شدید عضلانی در شما دیده نمی‌شود، پزشکان ما معمولاً داروهای ض التهابی یا استروئیدی را تجویز می‌کنند.

اگر ریشه عصب به دلیل فتق دیسک کمر تحت فشار باشد یا زوال طبیعی ناشی از افزایش سن باعث افزایش فشار بر ریشه عصب شود، شدت درد اغلب آرام می‌شود.

سطح دو: درمان‌های فیزیکی

اگر پس از چند هفته درد شدت یافت، مرحله بعدی استفاده از روش‌های فیزیوتراپی برای تقویت و کشش عضلات آسیب دیده است. معمولاً در این مرحله، روش‌های درمانی زیر توسط متخصصین کنترل و مدیریت درد ما توصیه می‌شود:

  • تمرینات کششی
  • تمرینات تقویتی برای تقویت عضلات ناحیه کمر
  • برنامه درمانی مک کینزی برای کمر و فتق دیسک
  • تمریناتی که به مرور زمان علائم را کاهش می‌دهد.
  • طب سوزنی
  • ماساژدرمانی
  • لیزردرمانی
  • مگنت‌تراپی
  • شاک‌ویودرمانی

انجام تمرینات ورزشی را ادامه داده و تمرینات تقویتی عضلات کمر را در برنامه خود قرار دهید. شما می‌توانید در حد توان فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهید. اگر عضلات شما لاغر و نحیف شود به دنبال آن سیستم نگهدارنده اسکلتی شما در ناحیه ستون فقرات هم دچار ضعف و ناتوانی شده و بازتوانی آن با مشکل روبرو خواهد شد.

درد انتشاری در پای هشتاد درصد از بیماران بدون نیاز به انجام عمل‌های جراحی به مرور زمان بهبود خواهد یافت.

سطح سوم: تزریق

اگر علی‌رغم انجام اقدامات درمانی، درد و علائم دیگر پس از شش ماه هنوز در بدن شما باقی مانده، ممکن است متخصصین مدیریت درد ما عکس برداری به وسیله اشعه ایکس یا ام آر آی را برای شما تجویز نمایند. عکس برداری به وسیله اشعه ایکس یا اسکن به کمک ام آر آی می‌تواند به تشخیص علت ایجاد کننده این عارضه کمک کند.

اسکن ممکن است موارد زیر را آشکار سازد:

  • فتق دیسک کمر که باعث وارد آمدن فشار بر عصب می‌شود.
  • فشار وارده بر عصب به دلیل آرتروزهای ناشی از پیری که باعث تنگی کانال نخاع یا تنگی فورامینال می‌شود.

اگر به کمک اسکن هر یک از بیماری‌های فوق تشخیص داده شد، متخصصین کنترل درد ما ممکن است تزریق‌هایی را در ستون فقرات تجویز و توصیه نمایند.

این تزریق‌ها، روش‌های درمانی موضعی با آستروئید بوده که نواحی خاص ملتهب شده را هدف قرار داده و باعث رفع فشار روی ریشه عصب می‌شوند. روش تزریق به جای استروئیدهای ضدالتهابی سیستماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مرحله ممکن است به یک یا چند تزریق نیاز باشد.

سطح چهارم: درمان‌های جراحی

تزریق در ستون فقرات باعث کاهش درد می‌شود ولی نتایج آن کوتاه‌مدت است. درمان‌های جراحی در مرحله بعد قرار دارند. ما بیمار را مورد معاینه قرار داده و عکس‌ها را دوباره مورد بررسی و بازبینی قرار می‌دهیم. سپس در مورد روش‌های درمانی جراحی و مزایا و معایب آن و پیش‌بینی نتایج عمل جراحی بحث و تبادل‌نظر می‌کنیم.

دکتر محی الدین فصیحی هرندی، فوق تخصص درد

آدرس مطب ۱: تهران- بزرگراه جلال آل احمد (شرق به غرب)- نرسیده به بزرگراه چمران- نبش کوی پروانه- پلاک ۲ -ساختمان پریسا- طبقه دوم- کلینیک درد چند تخصصی آسا

آدرس مطب ۲: تهران – میدان توحید – ابتدای ستارخان – نبش کوثر یکم – ساختمان پزشکان کوثر – طبقه دوم


قاهره میزبان نشست گروهک تجزیه‌طلب شد

قاهره میزبان نشست گروهک تجزیه‌طلب شد

خبرگزاری فارس: قاهره میزبان نشست گروهک تجزیه‌طلب شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مصر روز شنبه میزبان نشست گروهکی از تجزیه طلبان عرب مخالف ایران در قاهره بوده است.

این نشست که با حضور تعداد انگشت شماری از تجزیه طلبان مدعی لزوم جدایی خوزستان از ایران برگزار شد، ساز و کار آنچه بازگرداندن مشروعیت به «دولت اهواز» خوانده می‌شود را بررسی کرد.

«عارف کعبی» رئیس کمیته موسوم به کمیته اجرایی بازگرداندن مشروعیت «دولت اهواز» در نشستی که امروز در یکی از هتل‌های قاهره برگزار شده بود اقداماتی که تجزیه طلبان برای جلب حمایت‌های عربی اتخاذ کرده‌اند، تشریح کرد.

روزنامه «الیوم السابع»، نزدیک به دولت مصر پوشش کاملی از این نشست منتشر کرده و نوشته که یکی از نوادگان «شیخ خزعل» و شماری از چهره‌های رسانه‌ای و غیر رسانه‌ای مصری که از این موضوع حمایت می‌کنند در این نشست حضور داشته و از مصر و دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خواسته‌اند از تجزیه طلبان حمایت کنند.

در حالی که بعد از لغو عضویت سوریه به عنوان یکی از کشورهای موسس اتحادیه عرب، این سازمان به ارگانی فرمایشی و تحت سلطه عربستان تبدیل شده است، تجزیه طلبان از اتحادیه عرب خواسته‌اند به عنوان عضو ناظر در این سازمان حضور داشته باشند و در نشست بعدی سران اتحادیه عرب که قرار است در اردن برگزار شود مطالبات این گروه مورد بررسی و توجه قرار گیرد.

«سامح ابو ورده» یک مجری نه چندان معروف مصری هم در این نشست سخنرانی کرده و از «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر خواست از تجزیه طلبان عرب در خوزستان حمایت کند و آن را «یک پرونده قومیتی و مهم برای اعراب» توصیف کرده و افزود این پرونده برای بررسی به اتحادیه عرب ارائه شده است.

روزنامه «الوطن» کویت،‌ پایگاه اماراتی «ارم نیوز»، شبکه خبری اماراتی «الغد» و چند پایگاه خبری دیگر عربی این نشست را پوشش داده‌اند که حاکی از حمایت تمام قد امارات از تجزیه طلبان عرب است.

دولت مصر بارها اعلام کرده در امور داخلی دیگر کشورها دخالت نمی‌کند و از کشورهای منطقه می‌خواهد در امور داخلی این کشور دخالت نکنند؛ با این حال استقبال تجزیه طلبان و مخالفان ایران در پایتخت مصر نقض آشکار قوانین و معاهدات بین المللی و دخالت در امور داخلی ایران به شمار می‌رود.

سناریوسازان سوژه «آزار زنان در مراسم تشییع» سوتی دادند

سناریوسازان سوژه «آزار زنان در مراسم تشییع» سوتی دادند
دشمنان از برگزاری بی عیب و نقص مراسم وداع مردم با یکی از چهره‌های پرسابقه انقلاب اسلامی خشمگین بودند و توقع داشتند در روز تشییع شاهد آشوب و تحرکات ساختارشکنانه باشند.
تشییع مرحوم هاشمی رفسنجانی سناریوسازان سوژه «آزار زنان در مراسم تشییع» سوتی دادند
به این مطلب امتیاز دهید
75%25%

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، ادعای مضحک "آزار جنسی سازمان‌دهی شده" علیه بانوان شرکت کننده در مراسم تشییع مرحوم هاشمی رفسنجانی، طی روزهای اخیر یکی از سرخط‌های تبلیغاتی رسانه‌های ضدانقلاب بود.

 

سازندگان این سناریوی سخیف که از برگزاری بی عیب و نقص مراسم وداع مردم با یکی از چهره‌های پرسابقه انقلاب اسلامی خشمگین بودند و توقع داشتند در روز تشییع شاهد آشوب و تحرکات ساختارشکنانه باشند، ناامیدانه از قول شاهدان مجعول و ساختگی به قصه‌پردازی مشغول شدند.

 

در یکی از ابلهانه‌ترین نمونه‌ها، پایگاه ضدانقلاب "ایران وایر" در گزارش مفصلی به شرح و بسط ماجرا پرداخته است.

در آغاز این گزارش، به بهانه شرح ماوقع از قول یکی از هواداران "جنبش سبز" که قربانی آزار جنسی مورد ادعا قلمداد شده، می‌خوانیم: «مانتوی بلند به تن کرده و مقنعه به سر دارد. او کارمند است و برای شرکت در مراسم تشییع جنازه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی چند ساعتی مرخصی گرفته و ظهر باید خودش را به اداره برساند. اما با همین لباس هم در مراسم تشییع بارها مورد آزار جنسی قرار ‌گرفته است...»

 

اما نکته جالبی که گویا به‌علت عجله و بی‌دقتی از سوی داستان‌پردازان ضدانقلاب مورد غفلت واقع شده، این است که در روز تشییع، کلیه ادارات و مدارس و... تعطیل رسمی سراسری بوده‌اند و قهرمان قصه فوق اساسا نیازی به مرخصی گرفتن -آن‌هم از نوع ساعتی- برای رساندن خود به مراسم نداشته است!

 

 

کوتاه سخن آنکه درگذشت غیرمترقبه و ناگهانی مرحوم هاشمی رفسنجانی که دور از انتظار و مایه غافلگیری همگانی بود، مجال برنامه‌ریزی قبلی رسانه‌های بیگانه برای سوءاستفاده‌های احتمالی و شایعه‌پراکنی حساب‌شده را سلب نمود و آنان را از سناریوسازی "به احمقانه‌ترین وجه ممکن" ناگزیر ساخت.

 

نمونه‌هایی دیگر از این خط تبلیغاتی مضحک را در تصاویر پایین ملاحظه می‌فرمایید

اطلاعیه وزارت کشور درخصوص ابلاغیه جنجالی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه  اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ مرکز اطلاع‌رسانی و امور  بین‌الملل وزارت کشور در واکنش به اخبار «سیج امکانات دولت برای روحانی» اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن بدین شرح است:

در پی انتشار خبر خلاف واقع در خبرگزاری فارس و برخی رسانه‌های همسو با ادعای «بسیج امکانات دولت برای روحانی» نکات ذیل جهت تنویر افکار عمومی و مخاطبان رسانه‌های مذکور اعلام می‌شود:

1. دولت یازدهم دولت مستقر و در حال انجام‌وظیفه قانونی خود می‌باشد و طبیعتاً گزارش عملکرد هرساله خصوصاً پایان دوره را امر بدیهی، ضروری، وظیفه اداری و یک تکلیف حکومتی می‌داند.

2. رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار 95/06/03 با اعضای هیات دولت فرمودند؛ عملکرد دولت و اقدام آن بهترین تبلیغ برای دولت محسوب می‌شود. توقع این است که رسانه‌های گروهی در آستانه دهه فجر در تقویت کارکرد نظام و گزارش آن از استانداران و فرمانداران مطالبه گری کنند؛ نه اینکه درخواست وزیر کشور برای گزارش به مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان انقلاب را که یک وظیفه اداری است،‌ امر تبلیغاتی قلمداد کنند.

3. مرحوم فقید سعید آیت‌الله هاشمی رفسنجانی طی سخنانی در روزهای پایان عمر به‌صراحت یادآور شدند که اطلاع‌رسانی در این دولت علیرغم کارهای صورت پذیرفته و عملکرد آن ضعیف می‌باشد. به‌راستی کدام رسانه‌ها و کدام سازوکار اطلاع‌رسانی،‌ باید اقدامات انجام‌شده را به‌عنوان کارکرد نظام به‌دوراز جنجال‌های سیاسی به مردم گزارش دهد؟

4. دسترسی آسان دوستان منتقد دولت به این ابلاغیه،‌ حکایت از عدم طبقه‌بندی و محرمانه بودن آن دارد؛‌ همچون موارد دیگری که وزارت کشور طبق روال معمول در مناسبت‌های مختلف ازجمله هفته دولت و دهه فجر و نظایر آن،‌ به‌منظور ارائه گزارش و روند پاسخگویی مناسب صادر می‌کند که جا داشت منتقدین به‌طور کامل به ابلاغیه توجه می‌کردند،‌ نه اینکه به استناد برخی از مطالب، آن‌هم به‌صورت ناقص، حکم کلی صادر کنند و جنجال رسانه‌ای هدایت‌شده‌ای را به راه بیندازند و تصریح بند 13 ابلاغیه با این عبارت که: «تأکید می‌شود که اجرای طرح تعامل رسانه‌ای نباید تداعی‌کننده رفتار سیاسی و انتخاباتی استانداری‌ها تلقی گردد» را به دلیل منافع سیاسی و حزبی بر عقلانیت و انصاف مبتنی بر مصالح ملی غلبه داده و نادیده بگیرند.

5. به‌منظور بهره‌گیری از اقدامات دولت و ایجاد روح امید در جامعه و نشان دادن تلاش مسئولان در رشد و شکوفایی همه‌جانبه کشور، وزارت کشور وظیفه خود می‌داند که اطلاع‌رسانی شفاف و امیدآفرین ِ ‌کارکرد استانداری‌ها و فرمانداری‌ها را در دستور کار خود قرار دهد و طبق روال همه دولت‌های گذشته معاونین سیاسی را به‌عنوان مس‍ئول شورای اطلاع‌رسانی برای انجام هرچه بهتر این مأموریت انتخاب و برگزیند. لذا با قاطعیت و تأکید اجرای آن را از استانداری‌ها در ایام دهه فجر مطالبه می‌نماید.

6. وزارت کشور خود را امین نظام - دولت - ملت می‌داند و از تمام توان و قدرت خود در راستای اعتلا و اقتدار ملی کشور بهره می‌برد و خود را موظف به اجرای دقیق قانون در برگزاری انتخابات سالم پرشور و با مشارکت حداکثری می‌داند و این اطمینان را می‌دهد که رضایت حق‌تعالی، پایبندی به حفظ خون شهدا و آرمان حضرت امام و منویات مقام معظم رهبری و دفاع از حقوق و صیانت از آراء مردم را در این انتخابات وظیفه قانونی و شرعی خود می‌داند و فضای بداخلاقی و حاشیه‌سازی را مضر در انتخابات آینده می‌داند.