ایدئولوژی پنهان

ایدئولوژی پنهان

دست نوشته های ناپیوسته ی ن. بهبودیان
ایدئولوژی پنهان

ایدئولوژی پنهان

دست نوشته های ناپیوسته ی ن. بهبودیان

انتشار "متون ابری" رسمی شد!




( فایلهلی صوتی همراستا با متون، قادرهستند فضای مطالعه شما را لطیف تر و البته متفاوت تر گرداند)
موفق باشید (نیما)
......

نظرات 10 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 04:22 ب.ظ http://bakarevanedel.persianblog.ir

درود مجدد
سپاس از زحمات شما
بسیار عالی بود نیمای گرامی
جسارت بنده رو ببخشید اگر اینو میگم ولی اگر موزیک متن هنگام اجرای شما ارومتر باشه زیبایی اجر چند برابر خواهد شد در اجرای مرگ یعنی ...موزیک بر صدای شما تسلط داره .
باز هم عذر خواهم
موفق و مانا باشید

سلام به شما،
همینطور هست که می فرمایید...راستش موزیک "مرگ" هیچوقت به این منظور ایجاد نشد! و یک تلاش آهنگین بود که خیلی اتفاقی از برخی یادداشتهای "مرگ یعنی" برگرفته شده... و چندان اصالتی نداره..
نسخه اصلی طولانی هست و ربط چندانی هم به بدنه متن نوشته شده نداره... بخاطر همینم هست که با سایر فایلها متفاوت شده .. اما تا نسخه صوتی Append بشه اجالتا از این فایل بهره گرفتم ..
از پیشنهاد شما ممنونم / متنتون رو حرف بزنید! این تکمیلش می کنه..
موفق باشید

نازنین چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 04:12 ب.ظ http://bakarevanedel.persianblog.ir

درود و سلام جناب نیما
کاری بس زیبا رو ارایه دادید ...خصوصا با صدای گرم و زیبایتان
..آدمو وسوسه میکنید که جا پایتان بگذاریم ....
هرچند که من توانایی کمی دارم

سلام خانم گاتا،
ممنونم از لطف سرکار،.. شاهکار میشه اگر شما و بقیه دوستان نیز به این وادی قدم بگذارید..
در اون صورت من نیز در تکرار این عمل تنها نخواهم بود.. مطمئن هستم اگر شروع کنید، خواهید دید که چه ساده هست..!
از جایی که با اصطلاحات صوتی و موسیقی آشنایی دارید می دونم که موفق می شید و لذت خواهید برد و حتما خوانندگانتون هم از شنیدن متنهای صوتی شده شما لذت خواهند برد..

Penelope چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 12:41 ب.ظ http://penelopepurple.blogfa.com/

ببینید پست های صوتی ایده ی خوبیه اما نه اینکه همه ی پست ها صوتی باشه. مثلن گاهی یکی دوتا بد نیست. اینکه آدم متنی رو خودش بخونه خیلی بهتره. این نظر منه. نثلن من دوست دارم اگه قرار باشه پست صوتی بزارم یک قسمتی از کتابی رو بخونم و اونو بذارم. نه اینکه نوشته های خودم. گفتم که نظر من اینه. در شکلی امیدوارم نوشته هاتون همیشه زیبا بمونه.
با لبخند و احترام

سلام،
بله حتما همینطوره که فرمودید..
چراکه من هم قادر به صوتی کردن تمام دستنوشته ها نیستم و اصولا برای تمام اونها جایز نیست..
اگر شنیده باشید.. مجبور شدم قسمتهایی از متن رو برای نسخه صوتی کوتاهتر کنم .. که ناشی از همین تمهید هست... قصد دارم متونی که کوتاهتر هستند رو انتخاب کنم تا از حوصله مخاطب خارج نشه..
ممنونم از پیشنهادات و حمایت شما..
موفق باشید

دختر بهمنی چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 11:51 ق.ظ http://dokhtarebahmani. blogsky.com

خوشحالم که تصمیم هر چه که بود بالاخره گرفته شد...
فایلای صوتیو دانلود کردم....
یه چندتاشو گوش دادم...
با آرزوی موفقیت روزافزون شما دوست عزیز

سپاسگذارم..
محبت شما رو می رسونه
موفق باشید

ندا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 10:48 ق.ظ http://mydailyhappenings.blogsky.com/

من با این کار کاملا موافقم هرچند من اگه وقت داشته باشم ترجیح میدم بخونم، اما خوبیش اینه که میتونم بریزم رو گوشیم و تو وقتایه اضافه مثلا تو تاکسی گوش بدم
اما حسن بسیار بزرگش اینه که برای عزیزان نابینا هم قابل استفاده است
اما خب یه کم وقت گیره و اینکه تو هر شرایطی نمیشه، مثلا حتما محل آروم واسه ضبطش میخواد
اما در کل کار نویی هست و اینکه مزایایه خودشو داره، همون طور که گفتم مثلا واسه نابیناها مثل کتاب صوتی

امیدوارم منصرف نشید چون واقعا خلاقانه بود، شما صدایه خیلی خوبی هم دارید

Exactly، آفرین ... منظور من هم دقیقا همین بود...

این که اگر متنی برای کسی ارزش دنبال شدن داشت، براحتی بتونه بدون اینکه بخواد از زمان انجام کارهای دیگرش کم کنه اون رو در حالات دیگری گوش کنه..
و ایضا مورد دوم هم پیشنهاد بجاییست .. چرا عزیزان کم بینا و نابینا می بایست تنها به شنیدن کتب صوتی انتشار یافته اونم از سازمان خودشون گوش بدند؟...
اگر روزی خواستند وبلاگی داشته باشند، آیا زیر ساختهاش مهیاست؟ البته که نه اما با اپیدمی شدن این رویداد می تونیم کمکی هم به اونها داشته باشیم...
نیازی به زیباسازی در اون حدی که حتما شنیدید نیست .. شما در کتابهای صوتی نیز شاهد سر و صدای محیطی هستید اما جان مطلب همیشه ادا شده ...
در مجموع، تمام عزیزانی که صدای خوب داشته باشند و یا نداشته باشند در مقام نویسنده (یا نویسنده صوتی)در رتبه های برابری قرار می گیرند و این در هر صورت می تونه به اعتلای فرهنگ نگارش و مطالعه کمک شایانی برسونه ...

بسیار خرسندم و سپاسگزار از حمایت شما

نیما سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 08:58 ب.ظ http://n-poems.blogsky.com/

ضمنا یکی از فایلهای صوتی را دانلود کرده و گوش دادم
صدای خوبی دارین اقا نیما. دلنشین بود و شعر خوبی هم بود
الان یادم رفت متنش چی بود اما خوب بود. آفرین
موزیک متن خیلی قوی نبود اما نمره قبولی رو میگیره

تشکر ..
ممنونم از شما..:

نیما سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 08:23 ب.ظ http://n-poems.blogsky.com/

سلام آقا نیما عزیز
کار جالبی هست اما راستش من ترجیح میدم که متن را بخوانم تا اینکه فایل صوتی اون رو گوش بدم.
چون خواندن متن خیلی سریعتر هست برای من که واقعا ام پی تری سر میزنم به دوستان آنهم انگشت شمار!
ضمن اینکه برای نویسنده وبلاگ هم تهیه و ضبظ این فایلها واقعا پروسه زمان بری هست خصوصا اگر قرار باشد که موزیک متن متناسب هم داشته باشد.
برای همین خیلی بعید میدانم که اساتید بلاگ اسکای این پیشنهاد را بپذیرند.
اما در هر حال این فایل صوتی میتونه بعنوان یک آپشن در کنار متن باشه و قطعا عده ای از خوانندگان هم استقبال خواهند کرد هر چند که بنظرم درصد پایینی باشند چون معمولا کمتر کسی حس و حال دانلود و گوش دادن به فایل صوتی را دارد. تجربه ای که بنده در این چند سال حضورم در فضای مجازی دارم این را می گوید.
در هر حال آرزوی موفقیت میکنم
با احترام
نیما

دقیقا،
من هم منظورم افزوده شدن یک آپشن صوتی در کنار متن هستش و مضاف اینکه، موسیقی متن رو سلکتورها با پخش نمودن بخشی از موسیقی اراءه میدن.. همه چیز غیر از صدای انسان می تونه در عرض 1 دقیقه یا کمتر سلکت بشه و در بخشی از متن جای بگیره.. انتخاب اما می تونه کاملا دلخواه صوزت بگیره.. البته تموم اینها منوط به استقبال از یکچنین مقوله ای خواهد بود..
ممنونم از اظهار نظر خوبت، نیما جان

سحرالف سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 07:43 ب.ظ http://sin-alef.blogsky.com

دانلود کرده وگوش جان بسپار

همینطوره..

بردیا سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 07:34 ب.ظ http://ashkobaroon.mihanblog.com

ایده ی جالبیه امید وارم همیشه موفق باشید...

ممنونم،
سلامت باشید و تشکر از بازدید شما..

مرد میانسال سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.ansd.blogsky.com

نیما جان عصر بخیر
برات تو زمینه جدید آرزوی موفقیت میکنم اما به نکته ظریف هم توجه کن...
من جزو دسته افرادی هستم که کم حرفم و صحبت کردن برام راحت نیست و ترجیح میدم بنویسم تا بگم...
نمیدونم تو فضای مجازی در اقلیتم یا اکثریت و مهمم نیست...
مهم اینه که تو وبلاگ دوست دارم بخونم و بنویسم!

شب شما بخیر علی آقای گل،
ممنونم از لطف شما دوست عزیز،.. البته که شما در اکثریت هستید.. اکثر دوستان در فضای مجازی در گفتمانها موفقترند و این در حالیه که در دنیای حقیقی کمتر این اتفاق به خوبی اینجا میوفته.. بسیاری از محدودیتهایی که ممکنه منجر به سکته ی کلامی بشن، اینجا منتفی هستند .. من نیز تحقیقا در مجاز راحتتر بودم با خلایق تا برون..
راستش دارم احساس گناه می کنم.. من دارم به قلم بی احترامی می کنم... احتمال می دم به رویه اولیه برگردم، شاید هم بعنوان، تنها آپشنی انتخابی و دلخواه در کنار متنهام ادامش بدم..
برای کنسل کردنش دلیل محکمی می خوام و برای ادامه اش هم.. رهنمون کنید..کسی که در متنهاش بارها گفته خیلی کم برای خلق خدا می نویسه و منظور چیز دیگریست نباید انگیزه های عوام پسندانه ای اختیار کنه...(خودمو می گم)
دیگه دارم پشیمون میشم..آیا این یک عقب گرده؟
ادامه تصمیم رو در پستهای بعد باهمدیگه می بینیم..
تا دیداری دوباره.... بدرود.
ممنونم از حسن نظر شما /موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد