ایدئولوژی پنهان

ایدئولوژی پنهان

دست نوشته های ناپیوسته ی ن. بهبودیان
ایدئولوژی پنهان

ایدئولوژی پنهان

دست نوشته های ناپیوسته ی ن. بهبودیان

... Weak signal, strong hopes

نامه من به (Blogsky):

با عرض سلام و روز بخیر خدمت شما دست اندر کاران بلاگ اسکای وزین..
موضوع:
معرفی ( پدیده ای که در جلب چند برابری مخاطبین شما حتما موثر خواهد بود)

بنده ن.بهبودیان  و گرداننده پیج" www.from-sky.blogsky.com  با عنوان "ایدئولو‍ِژی پنهان"می باشم که در کمال افتخار، مدت زمان 3 سال است که رسما وبلاگ نویس آنچه شما عزیزان ایجاد کرده اید می باشم..
چند وقتیست بصورت خودجوش و با ابتکار عملی ساده، توانسته ام برخی از دست نوشته های خود را از حالت متنی صرف، خارج نموده و جنبه دیگری به آنها ببخشم .. من تقریبا 12 متن اخیر خود را تبدیل به فایلهای صوتی و قابل شنیدن نمودم که در ابتدا برایم تنها جنبه زیبا سازی و رهایی از یکنواختی ساختار پیجم را داشت اما چند روزی که گذشت و بنده با
خیل عظیم استقبال خوانندگان مواجه شدم..
با بررسی جمعی جوانب این امر و اثرات احتمالی و نظر سنجی هایی که در همین راستا صورت گرفته و متون آن نیز در بخش نظرات  ثبت و ضبط می باشد، به این نتیجه رسیدم که ممکن است در صورت برخورداری مخاطبین شما از امکانات ساده ای مثل افزودن فایل های صوتی اینچنین، ممکن است ضمن استقبال گسترده تر از بلاگ اسکای و اهداف خوبش، بتوانیم شاهد ورود جامعه نابینایان و کم بینایان عزیز نیز در وادی نگاشتن آنهم بصورت صوت باشیم..
 امکاناتی اهم از Playback/ sound effects / sound tracks و هر آنچه در سهولت بارگذاری و میکس هر چند مختصر برای آمیختن فایل صوتی با پس زمینه های مناسب (بصورت قابل انتخاب) آنهم در قالب آپشن های جدید و اختیاری از جانب شما میسر باشد..
در حقیقت این شما هستید که با تغییر اندکی در زیر ساختها و برنامه نویسی خود، رویه معمول را از حالت متنی صرف خارج نموده اید و به حالت متن+ صوت ارتقاء میدهید  و با اعمال محدودیتهای لازم، تلاش خواهید کرد تا ضمن بردن اجر معنوی، در رویکردی جدید خود تعداد مخاطبین را افزایش دهید.. این مهم قادر خواهد بود تا شما دوستان را از سایر گردانندگان ارشد سایر بلاگها نیز متمایز سازد..
از جایی که دنیا دنیای نو آوری و پیشرفت و سازندگیست، شاید چنین تغییرات ساختاری بتواند در پیشبرد اهداف شما بسیار موثر باشد و بدون شک اثرات خوب آن نیز متوجه تک تک ما کاربران شما نیز خواهد بود..
در پایان برای شما عزیزان آرزوی توفیق روز افزون دارم و حاضرم در این زمینه جدید و ابتکاری نهایت همکاری را با شما دوستان داشته باشم..

موفق باشید



نامه (Blogsky) به من:

با سلام


کاربر گرامی با تشکر از پیشنهاد شما، پیشنهاد شما به بخش مدیریت ارسال شد و در صورت تایید این امکان فراهم خواهد شد.

موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد